آموزش زبان انگلیسی آنلاین

دوره های آنلاین گویش

دوره های آنلاین گویش تقریبا ۳ سالی هست که در حال اجراست. کلاس های آنلاین برای زبان آموزانی که در شهرستان بودند و یا حتی خارج از کشور بودند. از کلاسهای خصوصی آیلتس تا مصاحبه سفارت از هلند ، انگلستان تا کانادا دوستان از این دوره ها بهرهمند شدند. شرایط امروز دنیا نیز ایجاب می کند تا بسیار محتاطانه در امنیت خانه هایمان بمانیم. مدل جدیدی از زندگی در حال شکل گرفتن است. اگر چنانکه نتوانیم با این مدل خود را وفق دهیم از غافله دنیا عقب می مانند.

نحوه برگزاری دوره های آنلاین گویش

دوره های زبان گویش

جهت شرکت در تمامی دوره های آنلاین در ابتدا آزمون تعیین سطح برگزار می گردد. پس از مشخص شدن سطح سواد زبانی متقاضی، دوره مورد نظر در یک یا چند گزینه زمانی به زبان آموز پیشنهاد میشود. زبان آموز باید دوره مورد نظر خود را انتخاب و با پرداخت مبلغ شهریه در کلاس ثبت نام شود.

                                                                تمامی دوره های زبان در آموزشگاه زیان گویش بصورت خصوصی و نیمه خصوصی می باشند. 

متد آموزشی آکادمی زبان گویش communicative approach است. کتابهای آموزشی مورد استفاده در این دوره ها مجموعه Speakout است که انتشارات Pearson با همکاری BBC آنها را تهیه کرده است. این مجموعه موفق با استفاده از مسایل روز و کاربردی تعامل عالی بین زبان اموزان و مدرس را برقرار می کند. دوستانی که از تهران تمایل به شرکت در کلاسها دارند می توانند کتابها را از دفتر آموزش تهیه کنند. عزیزان شهرستانی نیز از کتابفروشی های معتبر قادر به خرید این مجموعه هستند.

دوره های خصوصی و نیمه خصوصی

همیشه صحبت از شرکت در کلاس های گروهی و یا خصوصی در بین زبان آموزان مطرح است. بطور کلی باید بدانیم هدف از شرکت در کلاس چیست و برای رسیدن به آن هدف با چه برنامه ریزی باید پیش رفت. یادگیری یک زبان خارجی مطمیناُ احتیاج به زمان دارد تا به شکل کامل اتفاق بیافتد. کلاس های گروهی و ترمیک از این نظر که این امکان را فراهم می کنند و همچنین ارزانتر از کلاس های خصوصی هستند، مشتری بیشتری را به خود اختصاص داده اند. ولی این همه ماجرا نیست.

کسب نتیجه بهتر

کسب نتیجه بهتر در مدت زمان کمتر با کیفیت بالاتر فقط و فقط در کلاس های تک نفره تا سه نفره صورت می گیرد. زمانی که به زبان آموز داده می شود تا در کلاس مشارکت کند خیلی بیشتر از کلاس ۱۰ تا ۱۵ نفره است. و در عین حال مدرس زمان بیشتری برای رسیدگی به تمرینات و پرسش و پاسخ دارد. از این رو دوستان بسیاری به شرکت در کلاسهای خصوصی و نیمه خصوصی تمایل نشان داده اند.

 

 

Scroll to Top
اسکرول به بالا