نمرات آزمون آیلتس

 

نمرات آزمون آیلتس

نمرات آزمون آیلتس که در زیر مشاهده می کنید به شما این اطلاعات و امکان را می دهد تا برای رسیدن به هدف زبانی خود برنامه ریزی دقیقتری را انجام دید.

سطح      توضیح

۰           هیچ اطلاعات قابل ارزیابی ندارد.
۱          در اصل هیچ توانایی برای استفاده از زبان بیش از چند کلمهٴ مجرد ندارد.
۲          امکان ارتباط واقعی وجود ندارد مگر برای اطلاعات بسیار ابتدایی با استفاده از واژگان مجرد یا قالب‌های کوتاه در موقعیتهای آشنا و برای برطرف کردن نیازهای ابتدایی و فوری.                      همچنین مشکلات زیادی در فهم انگلیسی گفتاری و نوشتاری دارد.
۳          فقط می‌تواند مفهوم کلی را در موقعیتهای خیلی آشنا درک و منتقل کند. توقف‌های مکرر در هنگام ارتباط مشاهده می‌شود.
۴          قابلیت‌های ابتدایی محدود است به موقعیتهای آشنا. مشکلات مکرر در فهم و بیان منظور دارد. توانایی استفاده از زبان پیچیده را ندارد.
۵         دارای مهارت نسبی زبان با قابلیت درک عمومی معنا در بیشتر موقعیتها می‌باشد، گرچه احتمال اشتباهات بسیار وجود دارد. بایدتوانایی ایجاد ارتباطات اولیه را در حوزهٴ تخصصی                 خود داشته باشد.
۶         علی‌رغم بعضی بی‌دقتی‌ها، عدم تناسب‌ها، و نافهمی‌ها، در کل دارای مهارت مؤثر زبانی است. قادر به استفاده و فهم زبان نسبتاً پیچیده به ویژه در موقعیتهای آشنا می‌باشد.
۷         مهارت کاملاً کاربردی زبان را داراست، گرچه با اشتباهات هرازگاهی در دقت، تناسب، و درک زبان همراه‌است. در کل توانایی آن را دارد که از پس زبان پیچیده برآید و استدلال‌های                 جزئی نگر را درک کند.
۸         مهارت کاملاً کاربردی زبان را داراست و تنها هرازگاهی اشتباهاتی از نظر دقت و تناسب کاربرد مرتکب می‌شود. ممکن است در موقعیتهای ناآشنا فهم کامل زبان صورت نگیرد. از                 پس مباحثات پیچیده و مشروح به خوبی برمی‌آید.
۹         مهارت کاملاً کاربردی زبان را داراست: دقیق، صحیح، روان همراه با فهم کامل.

دقیق برنامه ریزی کنید

کسب هر یک از نمرات جدول بالا برای رسیدن به هدفی خاص است. برای مهاجرت به کشور های انگلیسی زبان نیاز به کسب حدنساب خاصی از نمره آیلتس دارید. کشور مربوطه بر اساس دیگر نمرات کسب شده توسط کاندیدا در فرم مهاجرتش از او نمره آیلتسی می خواهد. این نمره می تواند از نمره 4 آیلتس الی 7.5 آیلتس متغیر باشد. نمره 4 معادل سطح Pre-Intermediate می باشد و نمره 7.5 معادل Advanced.

برای ادامه تحصیل در یک دانشگاه انگلیسی زبان باید با توجه به اطلاعات خواسته شده در سایت آن دانشگاه یا کالج اقدام کنید. این به این معنی است که شما ابتدا باید هدف خود از کسب آن نمره را مشخص کنید. سپس برای رسیدن به آن هدف و نمره ایده آل برنامه ریزی و تلاش کنید. باید توجه داشته باشید که حتی اگر ابتدا در کلاس شرکت کنید و نمره ای معادل 6 را کسب کنید، ولی به نمره بالاتری نیاز داشته باشید شما فقط وقت و هزینه خود را اطلاف کرده اید.

 

کسب نمره مورد نظر آیلتس برای مهاجرت به کشور های مختلف

 

کسب نمره مورد نظر آیلتس برای یافتن شغل در کشور های مختلف

 

کسب نمره مورد نظر آیلتس برای ادامه تحصیل در کشور های مختلف

 

کسب نمره مورد نظر آیلتس برای ادامه تحصیل در داخل کشور

 

Apply for a teaching position at Gooyesh Language Academy

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Scroll to Top
اسکرول به بالا